Järvsö del 2

Vi åkte till Järvsö igår ändå. Vi var till mammas gamla polare Lisa som precis köpt en liten stuga där ute i skogen. Jättemysigt var det =) Vi åt jättesmaskig mat och drack glögg och vin, satt och pratade och hade trevligt. Vi åkte därifrån vid 12-tiden idag så vi har vart hemma en stund nu.

Nu ska det bli skönt att bara vara hemma ett tag och ta det lugnt. Ikväll ska jag ladda mentalt för uppkörningen imorgonbitti kl 9, är lite smått nervös.. Mamma kanske skulle komma en sväng ikväll så jag får köra lite. Har iaf en uppvärmningslektion imorgon innan uppkörningen så jag kommer igång lite och kör bort nervositeten lite, det bliv väldans bra tror jag.
Så håll tummarna för mig kl 9 imorgonbitti! =)


Till alla er som undrar vart vintern har tagit vägen kan jag tala om att den finns i hälsingland!


Neo i sin nya bilstol

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0