Bio

Igår kväll var jag och darlingen på bio. Vi såg the day the earth stood still. Världigt bra film må ja säga. Den hade ett bra budskap som verkligen behövs nu.
Mamsen kom hit och var barnvakt, så nu har vi en välstädad lägenhet =) Barnvakt och städerska i ett =) Och helt gratis till och med :P
Men jag vet inte vad mamma gjorde med Neo men nått måste hon ha ha gjort för han höll igång till kl 23 igår kväll. Så länge har han nog aldrig vart vaken, iaf inte pigg och glad.

Nu måste jag sluta för Neo vill ha min uppmärksamhet, lovar att slänga in den där filmen på när Neo kryper sen.
Tjing!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hallå :) Hur går det med vovven ? :)

2008-12-27 @ 23:25:18
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0