Willys

Idag har vi vart och storhandlat på willys.. Vart över 2 tusen spänn, ganska så mycket för att vara på willys. Stackars Pes plånbok sved nog lite =/ Men nu har vi mat och grejer så vi klarar oss ett bra tag framöver iaf! Köpte en massa grejs som jag ska laga iordning åt Neo. Det blir så mycket roligare att göra maten själv tycker jag. Osså blir det ju billigare än burkmat oxå så det är ju ett plus. Men burkarna är ju väldigt praktiska när man ska iväg nånstans å så..

Va och tränade idag oxå, det var värkligen på tiden =) Hihi.. Jobbigt nu när Ida är borta och jobbar på brigen gärda, då har jag ingen som peppar mig riktigt.. Men nu när jag har tagit mig kraft och åkt dit engång själv så blir det nog enklare att åka fler gånger.. Jag cyklade dit, va jättelängesen jag cyklade så jag kände mig rejält ringrostig, höll på å köra in i allt och alla typ :P Bättre vart det inte av att jag hade Pes monstercykel heller.
Men det var skönt att cykla dit, då var man ju uppvärmd och klar när man kom fram lixom =)

Nu håller jag på att missa mitt favvoprogram, so you think you can dance, skulle ju bara ta å skriva lite snabbt i pausen men nu har jag hunnit missa en hel dans =0

Så tack och adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0