Stackbo

Vi åkte buss hem till mamma idag. Hon hade inte tid att hämta oss eftersom hon skulle rida kl 10. Men det gick jättebra på bussen. Neo var vaken en bit tills han började bli grinig, då la jag han bara i vagnen tillsammans med sin snuttis osså somnade han på en gång! =) Väldigt ovanligt att det händer!

Väl framme hos mamsen så red jag ett pass på Audur (uttalas Öjdur). Och jag måste säga att jag är faktiskt ganska förälskad =) Han är en sån härlig häst på alla sätt å vis och vi trivs värkligen med varandra. Jag kan inte förstå varför mamma inte gillar honom... Han är ju en toppenhäst! Fast jag har rejäla skavsår på låren nu :P
Jag önskar värkligen att jag kunde börja rida igen på heltid, fast som läget är nu så funkar inte det =( Men jag gör så gott jag kan för att ändra på det!

Jag kom hem för en timme sen ungerfär.. Neo fick Pe ta hand om för jag är så trött.. Har sovit så dåligt på nätterna den sista tiden, inte kunnat somna i tid utan legat vaken alldeles för länge. Har inte fått sovmorgon på ett tag heller.. Men imorgon ska jag få sova ut iaf. Ska bli superskönt =) Annar att jag kommer känna mig som ny efter det! Det brukar göra susen.

Va in på mammas hemsida (eller stallets hemsida snarare) och hittade en massa fina bilder på alla hästarna =)
Tyckte snöstorms bilderna var så fina så jag tänkte lägga upp några av dom =) Kan ju för tillfället inte knäppa nå egna bilder och det blir ju så tråkigt att aldrig lägga upp några bilder.
Kika gärna in på sidan själv och kolla: Stackboislandshästar

Audur med nån (sigge ?) i släptåg


Kroken i snöovädret


Vet tyvärr inte vilkan det här är.. Men bilden är fin =)



Ett litet gäng

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0