Slappdagar..

Usch vad vi har slappat nu dom senaste två dagarna. Pe är ledig hela veckan, jätteskönt är det ju men det blir lätt att vi bara sitter hemma då.. Han är ju så tråkig och vill inte göra annat så det smittar ju av sig lite på mig... Vi har typ turats om att spela tvspel/passa bebis hela dagarna.. Usch.. Skittråkigt egentligen, inte minst för Neo..
Fast ikväll kom iaf Jojson förbi en sväng och räddade mig ur tråkerierna. Vi tog en liten promenad ner till havet. Sen gick vi och köpte en pizza och delade på =)

Nu håller Pe på att försöka få Neo att sova, jag har gett upp... Lr rättare sagt så lyckades jag men 2 min senare så var han vaken igen =) Men jag tror han somnar nu igen faktiskt..

Neo har fått ett sånt jäkla humör! Så fort nått inte är till belåtenhet så skriker han så öronen svider på en. Och han är inte nådig på å ställa krav heller. Leksakerna flyger hit och ditt, följs sedan av ett vrål om dom inte kommer flygandes tillbaka illa kvickt. Gåstolen är jätterolig i två minuter, sen har han kört in sig i ett hörn och och sätter igång och skriker.
Tror han har lite för mycket energi men för lite saker att slössa den på.. Krypa tränar han på för fulla muggar. Men det dröjer inte länge förens han blir så frustrerad att han bara skriker. Låter man han ligga så blir det bara värre.. Långsur är han oxå. Kan vara grinig en lång stund om man har låtit honom skrika för länge...
Haha, jag och Pe har haft fullt upp hela dagen och jag tror vi båda är helt slut nu... Det är jobbigt att bara vara hemma så här. Bebisunderhållning är fan inte lätt alltså..

Apropå ingenting så har Pes kompis Robin lyckats skrapa fram tre tvrutor på en trisslott! Han ska vara med i tv den 30:e augusti och har då chansen att vinna allt mellan 50tusen och 5miljoner!! Jävla tur man kan ha asså!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0