Segdag...

Det var egentligen tänkt att vi skulle gå till öppna förskolan idag men min kära sambo har ännu inte behagat kliva upp ur sängen. Det ska han minsan få sota för, imorgon ska jag sova hela dagen! Sådeså!

Går inte så jättebra att skriva just nu för Neo sover på min mage, men jag är ju tvungen att ligga här framför datorn nu tills han vaknar så då kan jag lika gärna knåpa ihop ett par rader i brist på annan sysselsättning.

Igår hade jag storkok åt Neo. Jag lagade 8 portioner biffstroganoff, 6 portioner linsgryta och 10 portioner kyckling med banan och curry. Kycklingen fick han prova igår och det var en riktig hit!
Har en hel del till att laga iordning men det får helt enkelt vänta lite för frysen är proppfull just nu =)
Så mycket mer han vi inte med igår förutom en kort liten promenad..

Nu vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på idag nu när vi inte gick till öppna..Vi ska iaf följa med pappsen till jobbet för att pumpa däcken på barnvagnen. Jag hade tänkt åka och träna idag igen men har fortfarande hemsk träningsvärk sen i tisdags så det får jag vänta med nån dag iaf! Promenaden till schenker och sen hem igen får räcka som träning för mig idag.

Nu känner jag att Neo börjar vakna till lite här på mig så nu måste jag sluta skriva och ta hand om honom ist!

Puss puss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0