Tävlingar och bio

Idag var jag och Neo i högbo och kollade på tävlingar. Islandshäst tävlingar. Alla var jätteduktiga..  Tre av mammas hästar var med, fast det var inte hon som red dom. Alla tre kom till final =) Fast en av dom får inte vara med på finalerna eftersom det var samma tjej som red två hästar å hon kan ju inte rida på två hästar samtidigt.
Finalerna är imorgon, fast då ska vi inte dit eftersom mamma skulle på kurs då.. Det var tråkigt, jag hade gärna sett på dom oxå, dom är ju faktiskt roligast..

Om en timme ca ska jag cykla ner på stan för jag och mamma ska gå på bio. Vi ska se på Arn =) Hoppas den är bra, jag tyckte ettan var kanonbra så jag har höga förväntningar!

Nu ska jag ta å natta Neo, lite tidigt blir det men han värkar så trött efter dagen på tävlingsbanan, men vi får väl se om han somnar.. Han värkar ha ganska bra koll på när han brukar gå å lägga sig för även om han är jättetrött så har han svårt att somna tidigare än vanligt.

Ha en trevlig lördagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0