Tänder och city fest..

Ja idag har det faktiskt hänt ite grejs, inget hemmahäng alls..

Dagen började med att mamsen kom och hämtade mig och Neo, vi åkte till lantmana och i bilen så så gapar Neo och vad ser jag där? Jo enTAND!!! Har väntat så länge på dessa tänder nu så det var värkligen på tiden! Den sitter i underkäken och sticker upp några mm.. Tror den bredvid ploppar upp när som helst oxå för det syns att det inte är långt kvar där. Hihi, så stolt jag är =)

Anw, sen åkte vi till Jenna en sväng och hämtade en kamera och kollade på lite bilder från när hon var i Paris, så mysigt ut..
Sen bar det av hem till gammorm (min gammelmormor) en sväng oxå där det pratades begravning, hennes gubbe dog nämligen i förgår =( Tycker så synd om lilla gammorm nu när hon får spendera sin sista tid ensam, det kan inte vara lätt sånt där.. Men endå så blir det ju oftast så. Inte så vanligt att man dör tillsammans sådär på ålderns höst.. Men hon har ju ett helt gäng med barn, barnbarn, barnbarnsbarn och barnbarnsbarnbarn som livar upp lite =)

Sen bar det äntligen av till stackbo där Neo sov i princip hela tiden =) Mamma och jag ränsade kryddlandet och sedan ränsade hon svamp medans jag gratisåt =) Jag blir så hungrig så fort jag kommer till mamma.. Det finns så mycket nytt där som jag inte har hemma, osså är det gratis såklart =)

Kl 2 så hämtade vi upp min systerdotter Filippa och åkte till cityfesten. Där var det som vanligt, Filippa och mamma åkte pariserhjulet och mammas plånbok gick varm i diverse stånd.. Jag och broder Emil kom fram till att mamma är en riktig toffelmormor =)
Jag lyckades till och med fiska upp en nallebjörn i en sån där klo åt Filippa på första försöket. Det där har jag hårdtränat i mina dar, lagt ner väääldigt mycket pengar på skiten och gossedjur har jag gott om kan jag lova!!

Sen åkte jag och Neo hem och han har myst med sin papp ikväll medans jag var och tränade med Ida, helt slut är jag nu efter denna dag.
Nu tänkte jag logga in mig på king.com och vinna lite pengar =) Jag röjer!
Hihi..
Sen blir det sova för min del!
Natti natt

Kommentarer
Postat av: emma (emtono)

Grattis till gaddarna! :D Det är så kul när det händer nya saker!

2008-08-08 @ 08:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0