Sovmorgon

Idag fick jag sovmorgon. Det var jätteskönt, jag sov till halv elva =) Ska få sovmorgon imorgon oxå så  då ska jag passa på att ligga vaken länge och mysa för mig själv och kolla på film hela kvällen =)
Vi åt tacos idag, jag vart så sugen så jag tvingade med mig Pe till Prix och handlade. Besviken över att dom hade slut på cheddar dipen =( Min favorit ju...
Min iaf, det vart lite över så det ska jag ta å sätta i mig snart!

Annars idag så har vi inte gjort så mycket. Har varit projekt runway maraton på tv som jag och Neo har kikat på hela dan.. Fast Neo värkar inte så värst intresserad av kläddesign så han har inte kollat så mycket =) Han har mest röjt runt i gåstolen och busat med sin far medans mamsen har tråkat framför tvn =)
Maratonet fortsätter imorgon så jag är nog lika tråkig då, fast dom avsnitten har jag nog sätt dom flesta av.

Nu ska jag och darlingen kika på en skräckis, han har redan startat den så jag lär skynda mig så jag inte missar!

Tjolahej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0