Psycho morsan

Haha, jag har vart galen inatt. Två galna grejer har jag gjort.

Insident nr 1:

Vaknar av att Neo skriker och vill ha mat. Springer ut till Pe som är vaken i vardagsrummet och skriker på äkta fyllegubbska:

-Djör mat djåt Njeo.

Pe fattar ingenting och säger va typ 4 gånger. Han hör inte ett dug vad jag säger, bara en massa svammel.
Tillslut får jag fnatt och klampar ut i köket och sätter igång att peka på micron, nappflaskan, ersättningspulvret, ja allt möligt.

-Djör mat djår Njeo!!

Pe fattar tillslut och jag vinglar tillbaka in till sängen och dekar.


Insident nr 2:

Vaknar med ett ryck och rusar ut till Pe.

-Vart fan har du gjort av nappflaskan!?!!

Pe ser nog måttligt förvånad ut och fattar ingenting.

-Jag har inte rört nappflaskan.

-Det har du visst det!! Säg vart den är!!

Pe säger lungt och stadigt:

- Maja, jag har inte tagit nappflaskan.

Då vaknade jag till lite bättre och förstår vad fan jag håller på med, vandrar tillbaka in till sovrummet där nappflaskan står snyggt och prydligt på mitt egen sängbord.


Haha, ja det var min natt det.. Skitgrisen vaknade halv 7 idag.. *suck*
Just nu röjer han runt i sin gåstol och sliter åt sig allt han kommer över. Mammazombien sitter här och längtar tills vi ska åka till min mamma. Längtar även till i kväll när det är dags att gå å lägga sig.. Lite roligt att jag vare morgon längtar tills kvällen igen =)

Kommentarer
Postat av: Jenna

haha ditt lilla koko...jag går ju i sömnen ibland...det kanske går i släkten? isf får du skaffa en hundgrind för sovrumsdörren =)

2008-08-22 @ 12:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0