Projekt runway..

Vart en projekt runway dag igen =)
Fast inte lika mycket som igår för jag hade redan sett flera av avsnitten. Osså var Neos farmor och farmorsmor här och hälsade på så då ville man ju inte vara alltför tråkig..
Kan ta och erkänna oxå att suget efter cheddar dipen inte försvann så jag gick ner till Ica idag och köpte en burk, den är slut nu =)

Annars har vi inte gort mycket alls idag, bara vart hemma och degat. Imorgon ska vi gå till öppna förskolan, har lyckats lura Pe att följa med oxå så det ska blir skoj!

Har faktiskt inget mer kul att skriva så då låter jag bli!

Min kamera har åkt till Malta tillsammans med min bror så det blir inget kortknäppande på ett tag. Men jag kan ju ta och slänga in lite gamla bilder så får ni nått att titta på =)


Neoplutten!


10 dagar gammal



3 dagar gammal


Jag och Pe förra året

Kommentarer
Postat av: Jenna

inte så konstigt att ni har fixat en sån gullig unge! =)

2008-08-25 @ 12:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0