Plask plask!

Idag var vi bara hemma igen.. Skulle ha träffat Jenna på stan men hade ingen lust å ta mig dit i detta vädret så vi sket i det och tar det en annan dag ist =)

Jag och Ida var å tränade ikväll, det var värkligen på tiden! Va ett par veckor sen sist faktiskt. Vi provade gymet för första gången å det var riktigt kul =) Annars har vi bara kört pass eller nån motionsmaskin. Va längesen jag gick på gym och värkligen pumpade järnet =) Annar träningsvärk imorgon dock...

När jag kom hem så tog jag ett bad tillsammans med Neo. Myys. Älskar att bada med honom. Det är egentligen Pes jobb men eftersom han är nytatuerad så vikarierar jag som baderska!
Han kom på idag att det faktiskt går att plaska i vattnet. Och att det är jättekul! Haha. Hela badrummet var blöt när han var klar.
Han börjar förstå nu att om man gör en sak som resulterar i nått skoj så går det faktiskt att göra om det igen! Å igen, å igen, å igen. Hehe, det har han aldrig fattat för. Han utvecklas så mycket  hela tiden nu min plutt och det är så kul å se!
Inte alls som alla säger att dom vill stanna tiden och att dom vill ha dom små jämt. Jag kan knappt vänta tills han lär sig allt som ska komma och växer upp till en stoor kille, jag saknar inte direkt det som vart. Visst så skulle det vara jättekul och få en till bebis snart, en annan bebis, Neo har jag ju redan gjort allt det med... Vi har redan vart där, man ska inte blicka tillbaka och drömma utan se framåt och drömma...


Neo är nybadad!



Nu ska jag se om det går nått bra på tv. So you think you can dance ikväll iaf, mitt favoritprogram!

Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: melinda

vad bra sagt maja :) man ska se fram å drömma! det gillar jag! vikariera som baderska haha ;) du e rolig du!

2008-08-06 @ 23:00:32
URL: http://melindalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0