Party party!

Idag tar jag ledigt från mammeriet och antar rollen som partypingla!
Mouhaha!

Mamsen kommer och hämtar Neo nångång på eftermiddagen o sen ska han stanna hos henne hela natten! Hjälp vilken ångets jag har asså... Har jag haft i flera dagar. Men jag är övertygad om att det kommer gå fint, iaf för Neo, värre blir det nog med mig =)
Följer nog med hem till mamma en sväng och tar sen bussen in till stan igen, hon har airbag i bilen så Neo måste sitta i baksätet å där vill jag inte sätta honom ensam, så då hänger jag med!

Sen drar jag och Pe hem till Jojson. Hon och Sanna ska ha födelsedagsfest där så det blir grillning och en hel del alkohol. Längtar efter Sanna gör jag =) Vi träffas alltför sällan nu när hon har flytt staden för kärleken..
Sen lite senare så drar vi väl ner på stan en sväng oxå. O åker karusell =) Om jag nu inte är alltför full så ska jag försöka lura nån att åka batman med mig :P Men extreme är ju en självklarhet!

Nu ska jag sätta igång och packa åt skitgrisen, passa på att mysa, mysa, mysa så mycket jag hinner innan han ska åka. Ska även försöka ta en tupplur om jag hinner.. Fast jag sov lite med Neo i morse, men iaf, sov inte så mycket inatt å man vill ju vara pigg!

Tjingeling!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0