Neo skriver =)

Hihi, nu sitter vi här båda två, både jag och Neo =) Jag skriver och Neo gör så gott han kan för att hjälpa till. Han vill så gärna skriva lite så här kommer en liten rad från Neo:
7,m    8 ,ukkkkmökphhhu
Mycket intressant har han att säga =) Men nu får han gå till pappsen en stund så jag kan skriva ifred.

Lite har vi iaf hittat på sen sist.. Igår var vi på mamma & bebis träff hemma hos Emma, blev bjudna på äppelkaka, som var jättegod =) Vilken jag påpekade ett par gånger, haha.. Lekte lite och busade runt och hade trevligt. Mys mys!

Idag så gick jag och Emma till öppna förskolan, tillsammas med Neo och Albin såklart =) Väldigt glad över att det har börjat igen efter sommar uppehållet. Är ju så trevligt att träffa andra mammor och barn, fika och sjunga.. Neo har en tradition att somna mitt i sångstunden, tror han har gjort det varje gång vi har vart där faktiskt och idag var inget undantag.

Nu måste jag nog gå och lägga lillgrisen, låter som om han börjar bli lite trött äntligen =)


Neos gaddar =)



Neo har ätit majskrokar och måste därför ta ett bad =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0