Neo går =)

Ja idag kom Neo på att man faktist kan lyfta på benen om man vill komma nånstans. Sån jäkla skön stil har han =)


Är så jävle pissigt väder här idag, samma sak igår, å säkert imorgon igen... Gick till Ica imorse för å köpa mat till Neo och det kändes som om jag skulle blåsa bort =)
Skulle igentligen ha gått ner på stan å träffat Jojson idag men då kom hon hit ist så slapp jag kånka runt på barnvagnen i skitvädret. Vi kollade på Wallie, jättebra film =) Har sett den för men då somnade jag en stund mitt i så det gjorde inget att jag fick se den igen, men lyckades självklart somna en stund denna gången oxå.. -suck- Sen kom Neos farmor förbi en sväng oxå.. Hon har precis gått.
Neo har vart lite dålig i magen både idag och igår, bajsar hela tiden, så det vart att ännu en gång kånka iväg till Ica, denna gången för att köpa blåbärspure. Han älskade den värkligen! Fick aldrig nog..

Hoppas det blir bättre väder imorgon för då var det tänkt att jag skulle träffa syster min, men i detta väder är det ju väldigt jobbigt med barnvagnen, speciellt när man har en bebis som vrålar rätt ut så fort man sätter på regnskydet...

Bjuder på en liten bild oxå som Jojson knäppte när hon var här =)

Kommentarer
Postat av: melinda

haha men gud vad duktig han är :D vad roligt å se! :D man kan inte göra annat än å le när man ser lille neo! :D å föressten, vad roligt med förlossningsberättelsen! å vad roligt att du börjat blogga igen! dessutom är bloggen jättefin! :D

2008-08-04 @ 22:28:55
URL: http://melindalin.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hej gumman! Ja vi ses absolut till helgen :) ska bli så mysigt att träffas igen, det var ett tag sen. Och var stor Neo har blivit. Sötaste lillen ever! Hur hittade du till min blogg?

puss

2008-08-05 @ 14:22:13
URL: http://tummelisaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0