Min dator är dum!!

Har försökt i typ en timme nu för å få igång min dumma dator.. Ända sen jag köpte den så har det varit nått knas med det trådlösa nätverket så den har kraschat när man belastar för mycket. Och ibland så vägrar den starta efteråt, man kan få hålla på hur mycket som helst ibland..  Drygt.. Skulle ha ringt och gnällt förut när jag precis köpt den men gjorde aldrig det.. Det ångrar jag nu...

Neo och jag har vart hemma och myst hela dagen, pappsen har vart och tatuerat sig igen. Å snart är det min tur, iiiihh =)

När papps kom hem så hade han med sig en mössa åt Neo, Fast den var lite liten.


Hej svejs!!

Kommentarer
Postat av: jenna

världens snyggaste kille! älskar!

2008-08-02 @ 20:44:13
Postat av: melinda

men åh vilket charmtroll! :D

2008-08-04 @ 22:27:13
URL: http://melindalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0