Mamma mia!

Precis hemkommen från bion mamma mia. Så jäkla bra var den! Riktigt rolig oxå. En toppfilm. Har ni inte sett den så rekommenderas den värkligen! Å abbas musik är ju faktiskt riktigt bra. Har jag aldrig tyckt för men nu när man lyssnade på texterna riktigt ordentligt så insåg man ju att dom faktiskt gjort väldigt bra låtar.

Annars idag så har jag bara vart hemma med Neosen och myst =) Vet inte riktigt vad vi ska hitta på imorgon.. Är det skitväder så stanna vi nog bara inne igen. Pe jobbar natt nästa vecka så han sover nog hela dan.. Kanske ska åka och träna en sväng. Var alldeles för längesen nu..

Håller på att knåpa ihop en förlossningsberättelse, förhoppningsvis så blir den klar imorgon så ni får läsa =)
Nu måste jag gå och sova så jag orkar med gofisen imorgon.

Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0