Liten snabbis

Hejsansvejsan!
Min dator bestämde sig för att dö igår kväll så det vart inget bloggande då.. Windows hängde sig så fort man startade nått typ. Men min snälla lilla älskling har återupplivat den idag. Installerat om den och sådär och nu är den i toppform igen =) Den behövde nog en liten putsning, har ju haft den i ett och ett halvt år nu och inte gjort annat än att packa den full med skit. Stackarn...

Idag har vi bara vart hemma, iaf jag och Neo, Pe har vart iväg lite.. Men jag har faktiskt inte tid att skriva just nu.. Neo ligger naken på golvet och spratlar och försöker krypa = är ganska frustrerad, oo jag ska iväg på kräftskiva om 45 min så jag måste sätta lite fart och göra mig i ordning nu!

Men nu ska jag förhoppningsvis kunna blogga lite bättre när datorn är uppfixat så jag slipper det krånglet..

Såå, det vart en liten snabbis idag men imorgon har jag nog desto mer att skriva om efter kräftskivan =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0