Lite bilder

Idag är jag lite gladare =) Fick sova ut idag igen så det gjorde nog susen. Skönt när Pe jobbar natt och slutar kl 7 för då är han hemma lagom tills Neo vill kliva upp osså kan jag sova en stund till =)
Nu har sötnötterna gått och lagt sig så jag tänkte passa på å slänga in lite bilder från i lördags bl.a!


Jag och darlingen i lördags =)


Jag och darling åker virvelvinden. Som ni ser så tycker han att jag är ganska så knäpp :P


Ida och Sanna =) Sååå snygga är ni :P


Cooling bebisen!


Idag så blir det en hemmadag. Har försummat hemmet i några dagar nu så det finns ed del att göra, tvätta, diska, städa mm..
Men imorgon så åker vi nog hem till mamsen, måste ju passa på nu när hon har semester från både jobbet och hästarna, kanske sover vi där oxå.. Det visar sig! Nu hör jag att Neo har satt igång å snacka för sig själv i sovrummet så jag måste väl gå och hämta honom så han inte väcker pappsen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0