Kräftskiva

Hade så sjukt kul igår!! Det var en riktigt lyckad kväll =)

Kl 7 infann jag och Jojson oss i stackbo. Kräftätandet började nästan på en gång, jag åt kanske tre kräftor allt som allt för dom var inte så goda. Men jag drack desto mer vin och öl =)
Det var massvis med folk, säkert en 100 pers eller nått. Jag vart odrägligt full ganska fort och minnet är inte på topp direkt. Inte så att jag har minnesluckor lr så, så hårt har jag bara supit en gång i mitt liv och det var på min studentvecka, minns inte mycket från den kvällen...
Men minnena från igår flytter liksom ihop till en enda virrig massa =) Så jag orkar mig inte på att förklara i detalj vad vi gjorde..
Men vi umgicks med diverse folk och snackade en massa skit och hittade på bus.. Bandet 60ton boogietryck spelade som vanligt, och dom var lika bra iår som dom alltid är. Fast vi hade så mycket annat för oss så vi shakade inte så mycket.. Dom hade iaf en låda som man fick lägga i bidrag i eftersom mamma inte betalar nått för att dom ska komma och spela, bidragen är allt dom får. Men dom fick ihop över 7000kr!! Jäkligt mycket pengar, så mycket hade dom aldrig fått nån gång.

Ida kom såklart oxå efter ett tag. Vad är en fest utan dig darling? :P

Tror vi kröp i säng kl 4 på morgonen, då hade jag säkert tjatat i typ en timme om att vi skulle gå å sova.. Haha, man är ju inte 15 längre =) Vart rätt hårt för lilla mamman å jag har  inte mått tipp topp idag kan jag ju säga..

Jag agerade matchmaker hela kvällen och är riktigt nöjd över resultatet =) Mouhaha!

Halv elva på morgonen ringde Pe och väckte mig och frågade om jag inte skulle komma hem snart.. urk  urk kändes det då.. Vi kom fram till att han skulle komma dit med Neo ist så jag slapp åka så tidigt plus att där fanns en massa bebisvakter, hehe.
Dom kom och Neo stal värkligen showen, mitt lilla charmtroll =)
Vi var kvar där hela dagen och hängde runt, en massa andra folk var ju där oxå i väntan på att bli kördugliga. Vi åt mest hela tiden känns det som =) Men jag gör det när jag är bakis, klarar inte av att äta så mycket på en gång så då måste jag äta lite hela tiden ist.

Men nu orkar jag inte skriva nå mer, är såå jäkla sliten fortfarande och tänker gosa ner mig i soffan med min darling =)
Har säkerligen glömt berätta om en massa roliga saker, men what the fuck...

Glömde självklart kameran hemma men Jojson knäppte massor av kort och lägger nog ut dom på sin bilddagbok om nån vill gå in och kika. Klicka då HÄR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0