Kissungen

Filmen igår var superbra! Minst lika bra som ettan. Tårarna sprutade ett antal gånger, det var ganska sorglig och hemsk. Men gud så bra! =)
Mamma satt bredvid en gubbe som stank och som det kröp en massa kryp på ? Jävligt konstigt, vad hade han fått dom ifrån ? Vägglös hemmifrån som oxå ville gå på bio ? Ja, äckligt var det iaf. Stackars mamsen!

Synd att jag cyklade ner på stan igår, annars hade jag fått åka raggarbil hem! Det hade vart kul, har aldrig åkt raggarbil för, eller iaf inte vad jag kommer ihåg.

Nu har vi precis klivit upp, eller ja, för en halvtimme sen ca. Neo ligger naken på golvet och spratlar. Har har en ny hobby - att kissa när man ligger på magen och sedan åla runt i sitt egen kiss.. Han har redan gjort det tre gånger idag.. Jädrans kissunge! Så fort jag har skrivit klart så ska han badas!

Om en stund ska jag åka till mamma. Det är ridkurs där idag och hon skulle ha vart med på två pass med två olika hästar men hon erbjöd mig att ta ett av passen om jag ville.. Och det vill jag! Hoppas bara hon skippade ölen igår så hon kan komma och hämta oss (tveksamt) annars tar vi bussen. Det är värt det. Om jag åker när det är sovdags för Neo så är det ju lugnt, han brukar sova jättebra på bussar.

Nu ska jag hälla upp badvattnet åt Neo och bada honom, sen ska vi käka frukost!

Btw så kissade Neo en gång till nu! *suck*

Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: madde

tack så mycket! många som tycker att nova är ett hund namn men vi gillar de ändå! :)

2008-08-31 @ 15:19:57
URL: http://maddewadelius.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0