Jävla mens helvete..

Äntligen somnade skitgrisen...Har hållt på sen typ kl 7 med att försöka natta honom. Är jäkligt läss nu asså.. Han somnade flera gånger för att sedan vakna igen 2 min senare.. Trött, gnällig och jävlig... Bättre vart det inte av att jag idag är pmsig och väldigt lättretlig och allmänt sur. Hade tänkt skriva värsta långa inlägget idag eftersom jag skrivit lite dåligt dom senaste dagarna.. Men nu är jag helt enkelt för sur för det...
Kan skriva iaf att jag och darlingen hade jättekul i lördags och Neo skötte sig exemplariskt hos mormorn =)

Neos dag idag slutade med att han slog sig själv i huvet med en leksak, grinade en lång stund och sedan slocknade han.. Min sista lilla tid som vaken ska jag spendera med att sura och tycka synd om mig själv framför tvn, kika på lyxfällan som jag missat halva av, skita i min inte äta efter kl 6 regel och proppa i mig bullar!

Bläää...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0