Fy fan va jag är bra!

Jag måste lägga in ett litet skryt inlägg oxå =)
Idag vann jag 580kr på en pyramid turnering på king.com!!!  Wohoo! Jag är så jävla bäst, haha. Satsade 4,50kr!! Jävlar vilken vinst asså. Jag satte in 50kr på mitt konto från början och nu har jag över 1200kr! Och mer ska det bli =)
Vet inte riktigt vad jag ska göra för pengarna, känns som man vill hitta på nått extra så att dom inte bara flytter in bland alla andra pengar, så att man riktigt känner av dom! Vi får väl se vad det blir..

Känner du dej oxå som en hejare på småspel så gå med på king.com vettja!

Jabbadabadooo!

Kommentarer
Postat av: Nikki

Hej! Jag går på en naturbruksskola med inriktning häst!

2008-08-26 @ 18:59:20
URL: http://nikkimamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0