Ett liv slut, Ett annat just påbörjat

Idag var jag på begravning... Gammorms gubbe Gösta som har dött. Det var fint, men jag tycker inte direkt att det är så sorgligt när gamla människor dör. Det är ju meningen, livets gång. Sorgligt är det om unga dör, såna som har hela livet kvar att leva men som aldrig får chansen.. Gösta var ju klar med livet, han har hunnit gjort vad han har velat och var klar.. Så näe, jag tycker inte det är nå sorgligt..
Ledsamt är det ju att gammorm blir ensam, men sånt är livet.

Neo fick ju såklart inte vara med på begravning, men efteråt så speddade vi hem och hämtade honom så han fick iaf vara med på fikat efteråt. Tänkte att han skulle liva upp stämningen lite men det behövdes inte för det var rätt livat endå när vi kom fram =)

En annan lite gladare nyhet är att Melindas lilla bebis äntligen har tittat ut! En liten kille som heter Leonel. Jag vet inte så mycket mer om det än vad som står på hennes blogg, har inte pratat med henne sen han ploppade =)
Vill ni kika in på hennes blogg (där det förhoppningsvis kommer upp massvis med bilder på lille Leonel när dom kommit hem) så klicka HÄR!

Det var allt från mig idag. Nu ska jag natta lillgrisen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0