Ensam hemma..

Japp då sitter man här då, alldeles ensam... Känns lite skumt faktiskt. Pe och Neo är på kalas hos en kompis till Pe, jag orkade inte följa med..  Känns lite tomt utan min lilla skrutt.. Men det är samtidigt väldigt skönt. Jag trivs så bra med bara mig själv. Älskar att vara ensam. Så känslorna är lite blandade. Känns jobbigare att vara hemma utan Neo än att vara ute utan Neo. Skumt... Vet inte riktigt hur länge dom tänker vara borta, få se om jag hinner få panik innan dom hinner komma hem! Hehe, man vet aldrig.

Tidigare idag så var jag och Neo hemma hos mamma. Vi gjorde inte så mycket, bara hängde runt lite =) Jag åt mesta delen av tiden såklart =) Haha, jag blir en riktig matmissbrukare så fort jag kommer dit..

Men nu ska jag bara sitta här och slappa och njuta av min ensamhet så gott jag kan! Ska ta och ringa till Melinda oxå tror jag. Har ju inte pratat med henne sen hon fick sin lilla skrutt. Man är ju lite rädd att man ska ringa och störa i bebisfriden =) Men jag är ju såå nyfiken på hur allt har gått såklart!

Kommentarer
Postat av: Adam

ahh visst är de förjäävligt..

jobbigt som fasen..



va han har växt mannen

2008-08-22 @ 18:06:32
URL: http://marjavaara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0