BVC

Idag var vi som sagt på BVC. Neo väger nu 8,5kg och är 70 cm lång. Han ligger alldeles på medel på vikten, lite över på längden. Så han var växt riktigt bra med tanke på att han föddes 5 veckor för tidigt och då låg han en bra bit under medel på allt.. Men det är väl inte så konstigt eftersom han är ett riktigt matvrak! =)

Och mamsen vägde 67kg som vanligt.. *suck* Har vägt så mycket i typ 5 månader nu :P Men jag går ju inte upp iaf, så det är ju positivt =) Men jag vill ju gå ner!!! Fast ska jag vara ärlig så har jag inte ansträngt mig så väldans mycket heller. Men det ska det bli ändring på nu! Jag är trött på att se ut så här och att vara missnöjd över min egen kropp. Jag som brukade älska min kropp!
Jag önskar att jag hade ett kort på mig själv från innan jag vart gravid som jag kunde kolla på å få lite inspiration, men jag har inget. Om det är nån som har ett så skicka det till mig!! Då kan jag sätta upp det på kylskåpsdörren så kommer jag aldrig att vilja äta mer =)
När Pe kommer hem från jobbet så ska jag iaf åka och träna =)

Nu ska jag gå och busa med min lilfis!

Tjolahej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0