Avokadodrinkar

Neo somnade för ca en timme sen. Han har vart vaken jätte mycket idag, sov bara två gånger. Därimellen var han vaken 3-4 timmar i sträck! Duktigt av min lillfis. I vanliga fall så brukar han bara vara vaken i ca 2 timmar åt gången bara.
Idag vart det linsgryta till lunch för Neo. Det var ingen hit direkt, men med hjälp av lite fruktpuré så gick det mesta ner. Han ska få göra ett nytt försök om några dagar, jag har ju 5 portioner kvar :P Det vore bra om han kunde tänkas gilla linsgrytan för det var riktigt billig och väldigt lättlagad. Men jag ska försöka göra den lite annorlunda tills nästa gång, krydda lite annorlunda osv, på nått vis ska jag få han att gilla den!! Haha..

Vädret var inte snällt mot mig idag iaf! Precis när vi gick utanför dörren för att gå å möta Pe på jobbet och pumpa däcken så började det regna och blåsa som bara den! Så vi gick bara till Prix och inväntade Pe där ist. Däckpumperiet får vi helt enkelt ta nån annan gång. Kanske imorgon om jag orkar.

Imorgon ska vi till BVC! Det ska bli såå spännande! Har inte vart där på 1 och ½ månad nu! Så imorgon få ni reda på hur mycket fisgrisen har växt!

Nu ska jag och darling mysa ner oss i soffan, dricka avodkadodrinkar och kolla på film =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0